Back to reality

Hei på dere. Da er høstferien min over. Rart å tenke på at dette mest sansynlig har vært min siste høstferie noen sinne. Ferien har stort sett hatt ganske tett program! Jeg har møtt venninner, jobbet, vært på hjelpemiddelsentralen i Arendal i regi av skolen, i går var det 50årsdag til svigerfar og nå skal jeg straks pakke før jeg blir kjørt til toget. Ja, og på onsdag etter jobb møtte jeg Silje og en kamerat av henne. Hun er fotograf, og jeg er glad for å ha fått meg en fotovenn! Hun har forresten en facebookside du kan finne her.

230010_582916728479914_4301210328245534300_22n

Dette bildet tok hun av meg. Var det ikke kult? Jeg syntes det var veldig stilig med lysene i taket som gikk innover. Får skikkelig følelsen av at det er et stort rom. Og stort var det, det ble faktisk tatt i en parkeringshall! Åhr, merker jeg må få meg ekstern blitz, det er noe jeg mangler…

2 thoughts on “Back to reality

  1. Så du hadde meldt deg på konkurransen min «Er du 1 av 5 gode bloggere», kan meddele at innlegget kommer ut imorgen. Så håper du følger med! Vil også bare si takk som meldte deg på ❤ Og beklager så veldig for at det ikke kommer før nå.

Legg igjen en kommentar

