Todays

pjs tory ugg

Var bare én ussel grad da jeg dro i dag tidlig. Fy, så kaldt! Merker virkelig at det snart er vinter for fult. Ser dere forresten veska? Det er den nye jeg bestilte forrige uke. Er utrolig fornøyd. Den er såå praktisk!!

I dag har vi vært på en barneskole her i Kongsbergstraktene og tatt synsprøver på 2. og 5. klassinger. Utrolig moro og lærerikt! De er jo så herlige, de små. Gleder meg til neste gang! Nå skal jeg straks til ica for å hamstre mandelmelk på tilbud. Haha.

8 thoughts on “Todays

  1. Så utrolig praktisk og fin veske! Hvordan er det å ha med seg en mac (15″) i den tror du?
    Og snakker om kaldt, brrr – frostrøyk om morgenen på vei til jobb.

    • Jeg har 13″ og når den er i er det god plass! Hvis jeg ikke tar feil så tror jeg faktisk det er 15″ den er beregnt på 🙂

Legg igjen en kommentar

