travel essentials

Hei og god fredag! Nå skal jeg om ikke lenge til rusle bort til togstasjonen, for å ta toget hjem til det glade sørlandet. Denne helgen skal vi i bryllup, så det blir stas! Tenkte å slenge med hva jeg har i veska når jeg reiser. Her er innholdet;

IMG_7143

1. Sjokolade, så klart.
2. Macbooken. Et must for å få tiden til å gå! Oppgaveskriving eller serietitting blir den god for denne gang.
3. Noe til å ha på leppene! Dior liquid lipstick, 269 tiny pink, min favoritt for tiden.
4. Fuktighetskrem. Decléor aroma confort er favoritten!
5. Tyggis. et must.
6. Mobilen! Hva skulle vi gjort uten?
7. Lesestoff. Begynte så vidt på boken evig søndag av Linnea Myhre for en stund siden.
8. Solbriller. Er det noe jeg alltid har i veska, så er det solbriller! Denne gangen var det Tommy Hilfiger som får være med på tur.
9. Noe å drikke. Er utrolig dårlig på å drikke nok, så alltid greit å ha en flaske liggende.

Av en eller annen grunn glemte jeg å få med noe av det mest nødvendige, nemlig ørepropper, nøkler og lommebok! Hehe. Men samma det. Dere har hvertfall fått en liten sneak peak på hva jeg pleier å ha med meg på togreiser.

2 kommentarer om “travel essentials

Legg igjen en kommentar

