sneak peek of tomorrow’s outfit

Hei på dere! Tenkte å vise dere litt av antrekket jeg skal gå med i morgen kveld. Drar inn til Oslo for å få med meg finalen av årets brillemodell. Vi som blogger for femelle var så heldige å fikk invitasjon alle mann!

sneak peak uten sko

Her er antrekket. Er fortsatt ganske usikker på det, men jeg skal iallefall ha en beige ullgenser til og mest sansynlig en hvit skjorte. Så blir det hvite høye sandaler. Ellers er jeg veldig i tvil om jeg skal ha MOO vesken, eller om jeg skal kjøre louis vuitton… Det er jo sykt god plass i LV vesken i motsetning til denne… Men så er den jo så søt! Norsk design og greier. Må få brukt den oftere! Hva syntes dere?!

Håper alle får en god natt og en fin torsdag i morgen. 527291-7-1302094818349

4 thoughts on “sneak peek of tomorrow’s outfit

Legg igjen en kommentar

