ikke den beste morgenen

Hei dere. Da har vi kommet til september allerede! Håper alle har hatt en fin start på måneden så langt. Min morgen var så som så. Kunne vel absolutt vært bedre… Bråvåknet klokka 5.45 av at jeg døde i en båtulykke. Gikk i dusjen, sminket meg og tenkte å lage meg en god kopp kaffe siden jeg hadde god tid. Da jeg skulle skylle presskanna mi, falt hele glasset ut og deiset ned i vasken. Og ja, den knuste. Great! Helt ny var den også…

collage2

Fikk meg nå kaffe likevel, da. Selvom jeg skal innrømme at jeg er litt redd for å sluke et miniatyrisk glassbrådd. Ellers sitter brunfargen fra i går forresten like fint enda! Så da var det jo noe positivt med denne morgenen óg.

2 thoughts on “ikke den beste morgenen

Legg igjen en kommentar

