Det er endelig helg

Det er fredag, det er helg, og jeg kunne ikke vært mer takknemlig. Har skikkelig mangel på overskudd for tiden. Det er en kamp hver morgen å klare å få opp øynene, slutte å se dobbelt og rett og slett bli klar i hodet og komme seg ut av drømmene.

I dag hadde vi kun forelesning fra 8.15 – 9.35, og da er det ekstra vanskelig å stå opp. tidlig, og lite undervisning. Men jeg klarte det. Godt er det, for forelesningen var veldig interessant. Vi hadde om lese og skrivevansker og dysleksi. For å være ærlig følte jeg nesten forelsningen var om meg selv… Hvem vet, kanskje jeg har lesevansker for real.  Jeg har hvertfall samsynsproblemer som har spilt inn hele barndommen min, ingen tvil om det.  Så hvis det er noen andre der ute som sliter med å lese, ser dobbelt eller uklart, unngår å lese, får vondt i hodet av å lese, ikke klarer å konsentrere seg, hopper over linjer eller ikke husker hva dere har lest; ta en tur innom optikeren! Dette er noen ting som kan være tegn på at øynene ikke jobber godt nok sammen…

290814

Cardigan fra selected femme, topp fra vero moda, veske fra marc by marc jacobs, skjerf fra acne studios, treningstights fra nike og solbriller fra tommy hilfiger.

4 thoughts on “Det er endelig helg

  1. Jeg har det helt likt når det kommer til lesing og sånn. Føler øynene mine bare kobler ut og seiler til hver sin side. Alt blir dobbelt og jeg må konsentrere meg om å holde fokus på ordene. Slitsomt! Har veldig dårlig syn, så er sikkert derfor det er sånn.

Legg igjen en kommentar

