lavkarbo for nybegynnere

Anbefaler alle å se denne videoen. Jeg visste riktig nok mye av dette fra før av, men syntes fremstillingen av overvekt i USA var veldig spennende! Så er det ingen tvil om at denne livsstilen er til god hjelp for mange. Inkludert meg selv! Og med det mener jeg ikke kun i form av overvekt, men helse generelt.

Den er litt lang, men alle burde se den. Selvom han snakker svensk.

LCHF-mat1-vibr LCHF-mat2-vibr Badfood-650

Bilder og video er funnet her.

Hva tror dere om lavkarbo? Og skriv gjerne om dere har sett videoen før dere svarer eller ikke.

 

3 thoughts on “lavkarbo for nybegynnere

  1. Det med blodtrykket var sykt å se! Herregud, skjønner jo nå hvorfor jeg har det så sykt mye bedre enn det jeg hadde på masse karbo- mye sukker-lite fett. Skal aldri tilbake dit.. Lavkarbo i mitt hjerte! Aldri hatt det så bra med meg selv før tror jeg :p

  2. Har ikke sett videoen, men det med lavkarbo har man mange teorier på. Det jeg mener, er at det ikke finnes bare en riktig måte å spise på, fordi alle er forskjellige, og på noen funker lavkarbo, mens andre må teller kalorier. Så jeg stiller meg nesten nøytral til akkurat dette, men vet også at lavkarbo ikke funker for meg.

Legg igjen en kommentar

