coffee time

Før semesteret startet bestilte jeg meg nytt kaffeutstyr. Er så lei av kapselmaskinen! Over 50 kroner for 8 kopper kaffe er jo nesten svindel. Som student føles det iallefall slik. Så jeg har kjøpt meg en presskanne, melkeskummer og en to-go presskannekopp. Blir jo totalt sett mye billigere enn å skulle kjøpe kaffe i kantina på skolen hele tiden også… Og alt i alt er jeg superfornøyd med utstyret også! Kan jo lage skikkelig kafékaffe, jo. For ikke å snakke om chai latte med ordentlig melkeskum! Mmmmm.

kaffeutstyr

kaffekopp

kaffe

kaffebrenneriet

Ja, så kjøpte jeg kaffe på brenneriet i Henningsvær! Knallgod kaffe. 527291-7-1302094818349

7 thoughts on “coffee time

Legg igjen en kommentar

