Frokostmuffins

Endelig er jeg tilbake i leiligheten og elendigheten er over. Blodprøvene er tatt og jeg kan endelig slappe av. Av en eller annen grunn måtte jeg møte fastende til blodprøvene, så da ble det sen frokost med andre ord.

Prøvde meg på noe helt nytt på kjøkkenet i dag! Frokostmuffins. Blandet 3 egg, 3 skiver stekt bacon, litt persille og litt gressløk i en bolle. Deretter helte jeg røra i muffinsformer og toppet med litt ost. Stekte dem på 200 grader i 15 minutt. Ble faktisk veldig bra!

eggmuffins

Nå skal jeg ha en god kopp kaffe, så skal jeg opp på skolen en tur.

14 thoughts on “Frokostmuffins

  1. Huffda, håper det går fint med deg..
    Frokostmuffinsene så utrolig gode ut! Slike frokoster er helt geniale om man er dårlig på å spise om morgnen!
    God bedring!

Legg igjen en kommentar

