My new family of UGGs

Hola. En halvsyk Kamilla sitter for øyeblikket på toget tilbake til Sørlandet. I morgen er det begravelse, så da måtte jeg nesten dra. Da jeg var hos legen i går ble det fylt ut et par papirer over forskjellige ting som skal sjekkes, så blodprøvene må vente til neste uke. Jeg som hadde gruet meg hele dagen. Jaja, da for jeg grue meg litt til da. Da jeg var ferdig hos legen gikk jeg innom posten, for der ventet det intet mindre enn tre par nye uggs. Det var jo 3 for 2, så da måtte jeg jo gnu på! Jeg får aldri nok uggs! Kan ikke forstå hvordan folk klarer å ikke fryse ihjel på føttene uten dem…

ugg yea UGGS

Fornøyd! Sitter med de lave sorte nå. Godt og varmt. Er det noe jeg skal, så er det å ikke bli mer syk! Hehe.

19 thoughts on “My new family of UGGs

Legg igjen en kommentar

