GIVEAWAY!

Hei dere. I samarbeid med personligalmanakk.no gir jeg nok en gang ut en almanakk til en av dere!

Siden jeg har tidenes kjedeligste almanakker selv, med kun bakgrunnsfarge, årstall og navn legger jeg heller ved to bilder jeg fant på bloggen til Eirin Kristiansen. Jeg syntes denne almanakken var kjempefin og ikke minst inspirerende!

personligalmanakk

For å være med i trekningen;

527291-7-1302094818349 Følg personlig almanakk på facebook HER

527291-7-1302094818349 Følg bloggens facebookside HER.

Legg igjen en kommentar når det er gjort, og husk å legge ved mailadresse i mailfeltet!
Jeg kontakter en vinner på lørdag. Lykke til!

64 thoughts on “GIVEAWAY!

    • Hehe, jeg skjønner ikke at folk klarer å ikke bruke en sånn ;P er helt avhengig av å føre alt i almanakk! 🙂

  1. Disse almanakkene er utrolig kule! Ønsker meg!! 😀
    Jeg har likt begge Facebook-sidene fra før, så it’s done 😉
    Krysser fingrene!
    Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

  2. Hei, hei! 😀

    Jeg følger begge på Facebook fra før av, og ønsker veldig gjerne å delta.

    Mvh Beate M. Bingen
    beate_myran(ætt)hotmail.com

  3. Jeg har likt begge på fb lenge, og ønsker meg veldig en personlig almanakk! Med seks aktive barn, en mann uten hukommelse og en haug med styreverv og legetimer, så blir det kaos om ting ikke blir systematisk skrevet ned hehe
    tina.triger@live.com

  4. Liker begge sider på facebook 🙂
    Et Lykkelodd på meg 🙂 ha en fin dag alle sammen 🙂
    Hilsen Elin 🙂
    (elini@hotmail.no)

  5. Heihei igjen Kamilla ❤️ Enda en konkurranse – bloggen din bare imponerer og imponerer meg mer og mer. Du har en fantastisk fin blogg, det må jeg virkelig si!
    Er det en ting jeg skulle ønske jeg hadde nå når skolen starter straks på igjen (min skole er rammet av streiken – huff) så er det en almanakk. 10.klasse står for tur og da er det mye å holde styr på. Skole, jobb og treninger. Da hadde det vært helt passende og perfekt å vært en eier av noe så smart som en almanakk. Ikke bare er den smart men ekstremt fin og personlig. Det å kunne lage den akkurat slik som du vil ha den topper bare enda mer. Det hadde vært helt uvirkelig om jeg en dag fikk beskjed om at jeg var den heldige vinneren og kunne legge meg ned med maccen på fanget og designet min helt egen almanakk. DEN skulle blitt brukt flittig, for det trengs virkelig slik som dette året ser ut til å bli. Hehe.
    Klem fra meg, Benedicte: benedicte-99@hotmail.com

  6. Har alt likt begge facebook sidene for en god stund tilbake, og jeg vil gjerne være med da jeg ønsker meg almanakk. Det er så praktisk å ha ! 🙂

    Navn: Camilla Bøe (Sånn at du kan se om jeg har likt facebooksidene.)
    Email: cab_hage@hotmail.com

  7. Min er ganske sliten nå og trenger en ny en. Jeg klarer meg ikke uten almanakk. Hadde jeg ikke hatt en så haddde jeg glemt halvparten av de tingene jeg skal gjøre. (ikke det at jeg er så veldig travel dame:-P ) Har hatt almanakk i ca 20år og den er min trofaste faste reisevenn til hverdags.
    Krysser fingre på at jeg vinner en ny en. Lykke til alle som er med 😀

  8. Jeg er med, og har likt facebooksidene 😀 Er helt avhengig av almanakk! Har faktisk en fra personligalmanakk.no i skrivende stund, men den bestilte jeg før jeg fant ut jeg kunne ha egne bilder som bakgrunn på framsida, så angrer skikkelig på at jeg ikke fikk gjort det! Så vurderer faktisk å kjøpe en ny en, haha! 😛 Hadde derfor vært fantstisk å vinne en i konkurransen din 🙂 ❤

    -malene

  9. Åh, dette trenger jeg!! Almanakken min er gått ut for lenge siden og jeg trenger sårt en ny en. På grunn av oppussingshelvette som koster flesk hadde det vært supert å vinne denne 😉

    Har så klart likt på facebook 🙂

Legg igjen en kommentar

