første skoledag

Første skoledag er unnagjort. Det er kun dette året igjen, så er jeg ferdig utdannet optiker! Tenk på det. Tiden har gått utrolig fort. Det var på ingen måte en soft start, vi ble brutalt kastet ut i det igjen. Så i dag har jeg vært på klinikken helt til tre. Eller greit, jeg gikk en halvtime før. Utrolig hvor slitsomt alt er med såpass lite søvn. Tror ikke jeg sovnet før klokka var passert tre i natt…

antrekk 180814

Her er hvertfall antrekket for dagen.

Nå tenkte jeg å lage en handleliste. Leiligheten har jo stått tom i tre måneder nå, så det er jammen ikke mye mat å finne.

10 thoughts on “første skoledag

Legg igjen en kommentar

