rutineløs

Riktig god morgen. Eller ettermiddag. Vi er nå kommet til slutten av min siste ferieuke. I morgen kveld drar jeg tilbake til Kongsberg, og på mandag braker det løs med undervisning. Jeg kjenner det blir godt å komme igang. Rutinene er ikke-eksisterende nå i ferien. Herregud, vet dere hvordan måltidene mine var i går f.eks? Frokost: to skiver med egg, lunch: kake med smørkrem, middag: riskrem, kveldsmat: egg og bacon. Når 50% av måltidene er junk, da vet du at det er på tide å gjøre noe. Så; på mandag er det full kuskus på kosthold, trening og døgnrytme igjen! Er rimelig klar for å gå ned de mange kiloene som har satt sine spor i løpet av disse tre månedene med skolefri!

saturday morning

Ellers sitter jeg nydusjet i en stor kjole av ull og mohair og leser i boken til Linnéa Myhre, «evig søndag».

…Og for å si litt mer om kostholdet mitt i ferien; svart kaffe og sjokolade er altså dagens frokost. Lol.

18 thoughts on “rutineløs

  1. Hei hei,
    Så kommentaren du la igjen til en blogger, om appen lifesum. Den hadde ikke jeg noen kjennskap til, så takk for tipset 🙂 Den skal jeg absolutt sjekke ut! Ha en strålende søndag!

    • Bare hyggelig! Den er til god hjelp for meg iallefall. Man blir mye mer obs på hva man putter i seg ;D

      God søndag til deg også! 🙂

    • Har ikke kommet så langt enda, men den er veldig fengende. Blir neppe et problem å lese den ut! Så er det ganske små kapitler, og det liker jeg ganske godt 🙂

Legg igjen en kommentar

