@ gardermoen

Hei dere. Sitter for øyeblikket på gardermoen. Igjen. Ferien min i nord-norge er over, og jeg er på vei tilbake til sørlandet. Disse seks dagene har gått ubeskrivelig fort! Plutselig satt jeg her igjen og ventet på et nytt fly. Det er rart å tenke på hvor fort tiden går nå, i forhold til da man var mindre…

lesebok

Ellers har jeg lest ut boken «et helt halvt år.» Utrolig fin og trist bok. Har sittet og snufset, tørket tårer og bare vært helt i min egen verden. Håper ingen forbipasserende har sett det, hehe.

Nå skal jeg straks kjøpe meg en ny kopp kaffe og finne riktig gate. Vi skrives!

17 thoughts on “@ gardermoen

  1. Den boken har jeg veldig lyst å lese, tror jeg må få tak i den når jeg kommer hjem 🙂
    Ikke snakk om hvor fort ferier går en gang… Syns min allerede fyker av gårde, og den har nettopp begyng! HJELP!

    • Jeg er også bland dem som ikke leser noe særlig, men den gikk ganske lett da den var veldig spennende!! Også er det ganske stor skrift også. Jeg sliter veldig med at jeg «mister linja» når det er liten skrift :p

  2. Håper turen hjemover gikk greit! Har også lest ut den boken akkurat, og må si tårene trillet her og. Hadde et håp hele tiden om at det ble en happy ending, men. Boken var utrolig bra! 🙂

  3. Hei Kamilla så fine bilder av deg
    du er en pen jente
    hvor lenge har du Blogget?
    så fin Blogg du har
    Jeg har fått meg Blogg
    Ta en Titt på Bloggen min
    Det hadde vært hyggelig om du hadde kommenter bildene mine
    Bloggen min heter OPT.BLOGG.NO

Legg igjen en kommentar

