i’m on my way

God morgen! Hos meg er det riktig nok ikke morgen lengre, selvom klokka bare er rett over ni. Jeg har allerede vært våken siden klokka tre i natt. Sitter i skrivende stund på gardermoen og venter på fly nummer to. Jeg drar jo til nord-norge i dag! Hurra! Endelig skal jeg få se litt mer av hva dette landet har å by på. På bilder ser det helt fantastisk vakkert ut oppe i nord. Det er nesten litt flaut å si at jeg aldri har vært lengre nord enn nettopp gardermoen. Hehe! Så skal jeg jo besøke min favoritt nordlending, Solveig. Det blir kos.

kofferten

Kjøpte meg forresten ny koffert i går! Var den ikke søt?

Ellers innebærer reisen min seks timer å fordrive på gardermoen før fly nummer to går. Litt kjipt, men kan man spare en del penger, så kan man heller vente litt. Traff ei fra klassen da jeg ankom, så da gikk tiden fort! Så har jeg har jo med meg boka jeg holder på med, musikk og et par episoder med pretty little liars på macen! Det er igrunnen litt deilig å bare sitte med en kopp kaffe og se på menneskene som går forbi også. Jeg undrer i blant på hvor alle disse menneskene skal, for alle skal jo et eller annet sted…

Legg igjen en kommentar

