FERIE!

Hei på dere. I dag hadde jeg siste arbeidsdag før ferie og skolestart. Det er riktig nok 18 dager igjen til skolen starter, så jeg har en del dager til å kun nyte før A4 livet starter igjen! Da jeg kom på jobb hadde en av kollegaene mine bakt avskjedskake og tatt med. Kan ikke si annet enn at jentene der nede er kjempeherlige. Satser på å få jobbet et par lørdager og kanskje litt i ferier hvis det trengs.

IMG_5848 IMG_5849

Ellers drar jeg til Gdansk i morgen! Så da blogges vi derfra. Ciao!

9 thoughts on “FERIE!

  1. Hvor masse jobbet du med skolestudiet første året på opti? Tiden nærmer seg og skolen begynner snart. Mitt største tvil er om hvor vanskelig det kommer til å bli.. Jobbet du hver dag med skolejobb?

    • Jeg jobbet en god del med matten. Gjorde alt jeg kunne for å stå på eksamen i det, og dermed ble alle de andre fagene nedprioritert. Heldigvis syntes jeg f.eks at generell anatomi er veldig spennende, og kunne en del fra før av. Anatomien bør man lese mye på, veldig mange som strøyk i det! Stort pensum.

      • Tok du opp igjen matte fra 2012 siden jeg såg fra ditt gamle blogg? Er det lov til å ta opp igjen fag viss man stryker.. f. eks i matte?

      • Heia. Ja, tok den opp. Du må jo det for å få utdannelsen. Så det er fult lovlig å ta opp fag. Men hvis man stryker mer enn tre ganger må man søke om å få ta på nytt tror jeg…

Legg igjen en kommentar

