onsdagskonsert

Da var jeg hjemme etter å ha vært med en liten gjeng jenter etter jobb. Etterhvert tok vi turen innom onsdagskonserten, for å se kjæresten til Linni varme opp før onsdagsbandet. Hvor kult må ikke det være da, komme på ferie fra Spania og spille for masse andre turister og innfødte her i Mandal. Hehe!

onsdagskonsert 2

Folksomt også før det hele startet. Merkelig nok kommer ikke de på vår alder før senere enn dette bildet ble tatt. Hehe. Vi skulle ha bodd i Danmark, da hadde vi sluppet å ha vors for å unngå å svi av flere tusen på drinker…

onsdagskonsert

Scott in action.

onsdagskonsert linni

Og Linni er fornøyd.

Synd at været ble så mye kaldere i løpet av kvelden. Jeg dro rett og slett tidlig hjem pga kulden. Les: seksten grader. Ellers er det kanskje like greit å komme seg hjem tidlig, så blir jeg ikke helt ødelagt på jobb i morgen. 9,5 timer, så ferie. Det er sykt. Sommeren har gått så ekstremt fort. Jeg tar meg selv i måpe litt når jeg tenker over det… Nå gleder jeg meg bare til å få reise litt rundt og oppleve noe nytt!

One thought on “onsdagskonsert

  1. sv: Jeg ville i utgangspunktet ha svarte, men siden jeg er så bleik var det finere med brune 🙂
    Liker bloggen din veldig godt! Superfine bilder!

Legg igjen en kommentar

