this weekend

Hei på dere! Håper dere har hatt en fin helg, det har hvertfall jeg. Vi overnattet hos foreldrene til R på fredag. For en drøm det må være å bo på et så fredlig sted! Ingen trafikk og ingenting bråk. Bare fuglekvitter og andre lyder som hører med i naturen.

reidar i skogen

Vi endte opp med å gå tur i skogen i håp om å treffe på noen dyr, men vi fikk ikke øye på et eneste ett.

tempEllers har det ikke vært noe å si på temperaturen i sommer! 33 grader i skyggen. Oh my!

bok

Har også fått lest litt lengre i boken jeg har begynt på. Et helt halvt år kan absolutt anbefales! Den har fenget meg fra første stund.

1 redde fugl

Vi fikk også reddet denne søte lille fuglen. Den hadde falt ned mellom noen planker på låven på heia, og som ikke klarte å komme seg løs. Den fløy lykkelig avgårde da vi fikk den opp og kastet den opp i luften utenfor! 527291-7-1302094818349

party

Og gårsdagen gikk til festligheter. Ser dere chiliene på bildet? Svogeren min har dyrket dem selv. De er de nest sterkeste chiliene i verden! Og det endte med at folk smakte på dem i løpet av kvelden, haha. Det er altså sant som de sier, man blir nok litt dummere av alkohol. Så tror nok de ble tom for melk i løpet av kvelden, hehe. Jeg kan si én ting sikkert, uansett hvor mye jeg hadde hatt innabords, hadde jeg aldri spist en sånn.

Nå skal søndagen nytes. Regnet bøtter ned her på sørlandet nå, og det har tordnet masse tidligere i dag. Skal innrømme at jeg liker det litt også. Syntes sånn typisk høstvær er skikelig koselig! Så lenge man kan holde seg innendørs vel og merke. Til uken skal jeg kun jobbe til og med torsdag, så har jeg ferie! Fy søren så deilig det blir. Da kan finværet godt komme tilbake. Hihi.
På fredag reiser vi til Gdansk, så hvis noen har noen tips til steder å spise, ting å se eller bra steder å shoppe, så hyl ut!

5 thoughts on “this weekend

Legg igjen en kommentar

