surprise

God lørdag, dere! Jeg har nettopp kommet hjem fra jobb. Min gamle sjef var innom med en avskjedsgave til oss, noe jeg ikke hadde forventet i det hele tatt. Så skjønn!

baby feet

Gleder meg til å prøve! Har prøvd baby foot før, men er usikker på om det er samme. Kremen har jeg hvertfall ikke vært borti før! Beina trenger vel litt pleie når man står omtrent hele arbeidsdagen, hehe.

I kveld skal jeg bare slappe av! Kjenner jeg er utrolig glad for at jeg ikke har bestilt billetter til palmesus nå som de har meldt regn og torden til i kveld.. Så da blir det serietitting og strikking på meg. Kan nesten ikke vente med å slå på de nyeste episodene med pretty little liars! Hekta.

Ha en fin lørdag!

9 thoughts on “surprise

  1. Heisann
    Hva menes med mappe i de faga man ikke skal ha eksamen (skriftlig / muntlig) i ?
    Er det innlevering? Hvordan fungerer det?

  2. For eksempel nå har det gjort om at matematikk 1 & 2 tror jeg det var, blir som mappe innlevering, istedenfor eksamen? 🙂

    • Hmm, vet ikke helt. Kanskje det er tre innleveringer som må være godkjent for at faget blir godkjent? Usikker. Vi hadde eksamen i matte…

  3. Åja, jeg fikk spurt en som er på HBV. Mappevurdering betyr at det ikke er eksamen, men delprøver, kliniske tester, rapporter o.l.karaktersettes og til slutt karaktersettes hele mappen. Denne karakteren blir karakter i emnet. Så de har endret matematikk fra skriftlig eksamen til mappevurdering. Har du noen tips til hvordan man kan stå i matten viss man sliter med det fra før av? 🙂 Forresten, den babyfoot pakken er kjempe god, ulempen er bare at den er litt for dyr! Misunner deg for å ha fått den 😀

    • Vel, er ikke annet å gjøre enn å jobbe hardt med det og være på alle timene! Vi hadde en veldig flink lærer 🙂

Legg igjen en kommentar

