Tur/retur Danmark

Hei på dere. Dagen i går ble som tidligere nevn tilbringt i Danmark. Slenger med noen bilder.

xord

Kryssordløsing på båten ned.

dannebrogen

Endelig fremme i vårt vakre naboland! 527291-7-1302094818349

salat

Salat før en lang runde shopping måtte til! Noe jeg digger med danmark er at de ikke er kjipe med kjøttet. En real proteinbombe!

biff

Mamma er fornøyd etter å ha vært i kjøttavdelinga. Det ble ikke bare denne pakken, foråsidetsånn.

blomster

Så kilte hun seg så klart i blomsteravdelingen. Så siden jeg hadde med kamera, så fikk jeg bruke hobbyen som tidsfordriv.

masse vinvin

Fikk kjøpt meg noen flasker vin. Typisk at jeg nettopp fikk med meg at de har endret kvotene for oss ikke-røykere! Kunne jo fått med meg enda mer. Jaja, skal jo til Gdansk i august, og har mest sansynlig ikke drukket dem opp innen den tid…

veien

På vei tilbake til Hirtshals fra Aalborg.

utsikt utsikt 2

Nyter utsikten fra toppen av fyret!

frukt

Litt snacks på båten hjem. Vi hadde buffet og kunne spise så mye vi ville. Fytti så mye godt det var! Fikk spist både skalldyr, spekemat, kyllingspyd, spareribs, fisk, eggerøre og mye mer! Med andre ord var jeg veldig fornøyd, bortsett fra da jeg ble for mett til å kunne klare å spise mer… Hehe!

Er veldig fornøyd med alt jeg fikk med meg hjem! Fikk fylt opp kvoten og røsket med meg et par sports BH-er, ELLE og ELLE decoration danmark, en bok om lavkarbo, ny lipgloss fra dior, en krem, flipflops, en del sukkerfritt godteri, og en mini stiftemaskin og litt annet gadgets til det kommende skolesemesteret.

Legg igjen en kommentar

