Farris Bad

Hei dere! Da var jeg hjemme etter en herlig dag på farris bad med kjæresten. For et fint sted! Skulle ønske jeg kunne bo der for alltid.

farrisbad

sjoko og champis

Sjokolade og champagne 527291-7-1302094818349

Vi hadde kjøpt behandlingspakken «flyt og massasje for to», så vi ble ganske så relaxed! Var helt fantastisk. Etterpå dro vi inn for å sjekke ut resten av spaet. Mye å sjekke ut! Det skal jo tross alt være nordens største spa så vidt jeg har fått med meg…  Etter et par timer med bading på diverse «stasjoner», boblebad, dampbad og en rekke andre greier var vi klare for middag! Tre retters middag var inkludert i oppholdet vårt, og maten smakte supergodt! Fikk en kommentar på bloggen tidligere med anbefaling om å spise et annet sted, fordi maten ikke var så god på hotellet, men maten var sinnsykt god!

forrettKamskjell til forrett. Finnes det kamskjell, så tar jeg kamskjell! Nam.

middagKalv til middag.

dessert
Sjokoladepannacotta og hyldeblomstsorbet med rabarbara og knust hvit sjokolade til dessert.

7 thoughts on “Farris Bad

  1. ah, farris bad er en lita drøm. når jeg blir rik, skal jeg prøve å få karvet meg nedover dit, ser fantastisk ut! 🙂

  2. Farris bad er mitt favoritthotell! Ingenting som slår det! Har vært på utallige andre spahotell, både i inn- og utland, men kommer alltid tilbake til Farris! Håper du koste deg 🙂

Legg igjen en kommentar

