Dagen i dag

Hei på dere. Etter en lang periode kun med kompaktkamera var det utrolig deilig å ta bilder med speilrefleks igjen. Wow.

Store deler av dagen min har gått til å lete etter makroobjektivet mitt som er sporløst forsvunnet. Så hvis noen av mine kjente har dette liggende uten å vite at det er mitt, vennligst gi et pip. Jeg kan virkelig ikke begripe hvor det har blitt av!

Ellers har jeg faktisk satt tålmodigheten på prøve og lakket neglene. Det er jo noe skikkelig pirk. Også tørker det jo aldri! He-re-gud så lei jeg blir av å vente… Og jeg skal love dere at det går aldri én gang uten at jeg ødelegger steder hvor lakken ligger perfekt med å komme borti et eller annet… Happens all the time!

neglagg

Så har jeg fått min snille mamma til å fikse strikketøyet mitt. Jeg er jo en ekspert på å gjøre feil. Who can blame me? Jeg begynte på skappel-genseren dagen etter jeg lærte meg å strikke… Og jeg har altså kun strikket rundt 10 cm til nå…

strikketøy

Tilslutt har jeg hatt en kopp te til kvelds. Det må til!

pukka te mint

Klokka har nå passert elleve, og jeg skal straks legge meg. I morgen skal mamma og jeg til Danmark. Det blir koselig! Har som mål å finne meg et par komfortable sneakers. Har sett på new balance sine en stund, men finner dem liksom aldri i det virkelige liv. Tørr heller ikke å bestille dem på nettet, da det er så mange som sier at man må opp en størrelse, noen sier to også kommer de som mener man skal ta en størrelse mindre. Kjenner jeg meg selv rett, så gidder jeg aldri å sende dem i retur, så da er det best å finne dem i butikk. Hehe!

5 thoughts on “Dagen i dag

Legg igjen en kommentar

