Grillmester Kamilla

I dag skulle vi ha grillmat til middag. Da vi skulle kjøre hjem fikk vi ikke svev på bilen, og vi endte opp med å måtte ha mamma sin bil hjem. Da vi endelig var kommet hjem og skulle til å lage mat, så måtte Reidar gå. Det var nemlig en fyr som skulle se på bilen hans da. Ja, så da endte jeg opp med å grille alene. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er noen grillmester, og det kan vel bildet under gå god for…

grillmester kamilla

Ble jo nesten redd da flammene plutselig sto opp av grillen! Jeg gir marinaden på grillspydene skylden. Burde jo nesten ringe brannvesenet og advare dem neste gang jeg skal grille. Haha. Heldigvis gikk det fint, selvom flintstekene ble rimelig svarte og svidd etterhvert… Haha! Godt jeg ikke er kresen…

7 thoughts on “Grillmester Kamilla

Legg igjen en kommentar

