Comfy shit

God helg til dere som har det! Jeg skal på jobb i morgen også, så helgefølelsen for vente til i morgen for min del. På en måte er det kjipt å jobbe fult når det er så mye deilig sommervær, men samtidig får jeg jo jobbet inn litt penger, noe som trengs! Skal ha en uke ferie i slutten av måneden, ellers jobber jeg fult helt frem til august. Dette forklarer også hvorfor jeg er så elendig til å oppdatere denne bloggen for tiden…

genser nelly

Fikk denne herlige oversizede genseren i posten i dag, sammen med to shorts og to topper. Superherlig! Er det noe jeg elsker å gjøre etter jobb, så er det å ta en dusj og slenge på meg noe comfy! Ellers har jeg fått meg ny veske også i dag, kjøpte michael kors veska til samboeren min i Kongsberg. Den er så fin! Klarte ikke la være… Mer om vesken senere!

Ha en fin kveld ;*

4 kommentarer om “Comfy shit

Legg igjen en kommentar

