Miley Cyrus

I går ble jeg hentet i Kongsberg av to skjønne snupper, og det var flat pedal inn til Fornebu. Vi skulle jo på Miley Cyrus konserten på telenor arena! Ble hentet tidlig, noe som resulterte i at jeg nesten ikke hadde spist og vi startet å drikke vin med en gang vi kom frem. Når jeg tenker over gårsdagen nå, så skulle jeg ønske at jeg hadde nok gitt litt mer effort i å finne meg en matbutikk, for alkoholen smalt så heftig da vi kom inn på konserten. Det er jo bare så vidt jeg kan si at jeg har vært på konserten, haha. Ble kasta ut etter en stund også, noe som var sykt nedtur, men jammen var det digg å få ut litt av giften jeg hadde trøkket i meg. For ikke å snakke om å drikke litt vann! Håper ingen kjenner meg igjen når jeg legger ut bilder, for jeg måtte jo så klart gå kledd i neon når jeg skulle endte opp sørpa full. Det er absolutt ikke et av mine stolteste øyeblikk for å si det sånn. Og ja, det er lenge til jeg skal innta alkohol igjen iallefall!

1Lene og jeg uten for raddison hotellet hvor de overnattet. Var utrolig deilig vær!

2
De tre skjønne jentene jeg tilbringte dagen med 527291-7-1302094818349

3Fra park-vors til hotellrom-vors!

4

Så var vi klare for konsert!

5 6 7 8 9 10 11 12

Rå jente og rått show! Skal innrømme at det er litt bittert at jeg måtte høre party in the usa fra utsiden…

11 thoughts on “Miley Cyrus

    • Uff ja, det smeller som regel aldri for meg, så var jo skikkelig typisk at det skulle gå litt skeis under konserten… Hehe! Jaja.

    • Ja, var en veldig artig kveld! Billettene vant jeg i konkurranse, så var heldigvis ikke sløsing av penger i den forstand. 🙂 Hehe!

  1. Hahah, det er så kleint.. Skjedde med meg på Rihanna, men ble heldigvis ikke kasta ut! Misunner deg sykt som fikk med deg litt i det minste. Hadde sååå lyst å dra 😦

    • Det jeg fikk med meg var veldig bra! Desverre var det mye jeg gikk glipp av også… Glad jeg vant billettene, hadde vært bittert å betalt platinumbilletter for så å bli kastet ut. haha!

Legg igjen en kommentar

