med godt mot…

Da har jeg fått handlet inn garn til skappelgenseren! Skjønner nok sikkert ikke helt hva jeg har gitt meg ut på, men håper jeg kan klare å fullføre den før vinteren iallefall, hehe.

strikkestuf

Strikking er kanskje ikke så veldig studentvennlig hobby, da garn er overraskende dyrt! Jeg trodde garn var skikkelig billig, men der tok jeg feil. Jeg var så heldig å fant alt jeg trengte til 35%, men hvis ikke koster vel en skappelgenser fort rundt tusenlappen vil jeg tro…  Heldigvis er det nok en hobby som varer ganske lenge for min del. Var litt flaut å handle garn, da det blinket nybegynner i panna på meg. Samtalen gikk slik da det ble snakk om garn; «jeg vet ikke helt hva jeg trenger, lærte å strikke i går, så har ikke så mye peiling på det egentlig…» «Ja, jeg skjønte det…» Jeg visste da i det minste at det var alpakka jeg skulle ha, for det er så varmt og godt. Hehe.

garn

Tidenes søteste figurer på disse nøstene da! 527291-7-1302094818349

One thought on “med godt mot…

Legg igjen en kommentar

