Learning to knit

Sommerens første arbeidsdag er unnagjort. Blir riktig nok ikke en heftig uke å starte med, da jeg drar til Kongsberg i morgen, Oslo og Miley Cyrus på onsdag og hjem igjen til sørlandet på torsdag. Så blir det jobb på fredag og lørdag. Rolig start, sikkert like greit.

I dag har jeg lært meg å strikke! Jeg har nemlig fått det for meg at jeg vil strikke genser. Sykt. Men når man får til strikkinga så er det jo faktisk ganske gøy. Mamma har lært meg å legge opp masker, strikke rett, vrang, felle og øke masker.

strikke

Her er øvingpletten min. I morgen skal jeg tusle ned til byen for å handle inn garn og egne strikkepinner. Her snakker vi husmorpoeng!

3 thoughts on “Learning to knit

    • Blir veldig spennende! Håper genseren jeg skal begynne på kommer til å se ut som en genser, hehe!

Legg igjen en kommentar

