Fisketur

Hei og hallo. I går skulle vi egentlig hjem fra Stavanger, men endte opp på spontanfylla i stede. På en onsdag. Jaja, vi satt hvertfall en gjeng på rundt elleve stykk og drakk litt vin og koste oss før vi dro en tur til byen for å sjekke ut onsdagslivet. Ikke mye å skryte av, så jeg og typen dro hjem tidlig. De andre ble værende og kom dinglende hjem i fem tiden og dro med seg et himla spetakkel. Er det mulig å lage såå mye lyd? Jaja, jeg har ferie, så for min del gjorde det ikke så mye…

Tilslutt kom vi oss sørover til Mandal igjen, og kvelden har gått til fisketur! Jeg kan med hånden på hjerte si at dette er den gøyeste fisketuren jeg noen sinne har hatt og kommer til å ha. Fjas og vas og ikke minst mye fisk! Dro opp fisk etter fisk, og dette på rundt en timestid ca. Supergøy!!

5

Helt stille på sjøen. Nydelig.

6

To fine medfiskere! 527291-7-1302094818349

1

2

4

Nydelig solnedgang! 527291-7-1302094818349

3

Fiskefangsten! Tre fornøyde piker.

Nå er det natta, i morgen går turen tilbake til Stavanger igjen. Haha. Riktig nok etter jeg har spist torsk til frokost.

4 thoughts on “Fisketur

  1. Heisann! Når tid får du vite eksamensresultatene? 🙂 Du gir meg motivasjon til å studere, lest gjennom bloggen din og du viser at alle kan klare utdanningen sin viss man jobber godt nok med det (ikke bare sitte inne hele tiden og studere men ta pause innimellom også!) Er veldig spent siden du sa de siste eksamenene var det vanskeligste du har fått.

    • Hei på deg! Så bra at du finner studiemotivasjon av bloggen min da! 🙂 For meg har det alltid vært viktig å ta en utdannelse slik at man har en trygg jobb. Man vet jo aldri, plutselig blir det finanskrise så står man der… Var jo i tillegg heldig og fant noe jeg brant for også. Viktig å studere noe man syntes er litt spennende.

      Har kun fått igjen én karakter. De har 3 uker på å gi ut resultatene. Har fått igjen karakter på den jeg nedprioriterte, og fikk C, så er veldig fornøyd hittil! De andre resultatene er nok rett rundt hjørnet.

Legg igjen en kommentar

