New shoes on!

Halla! Skojakten gikk relativt bra. Jeg gikk ut fra g-sport med et par nye nike free runs. Favorittskoene! Denne gangen en nyere modell av 5.0’en. Så nå kan jeg bare reise til prekestolen i morgen!!

nike free newin

Gikk tur i skogen med pappa etter jeg kjøpte dem, så da fikk jeg jammen testet dem ut litt også.

skog

skooog

Plutselig midt i skogen: «jeg skal bare inn på telefonen å se hvor det flyet skal…»

selfie i skogen

Ja, så da ble det en selfie. Haha. Snakk om å leve i 2014!

6 thoughts on “New shoes on!

  1. Kjempe fine sko! Haha, sånn er pappa også.. tar frem mobilen i alle omstendigheter for å finne ut hvor flyene han ser skal eller hvor de har vært..

Legg igjen en kommentar

