gla’ mandag!

happy monday
Det er en helt vanlig mandag for mange, men jeg har ferie! Det føles så utrolig deilig. Og det å sove lenge, det har jeg lengta fælt etter i det siste. Føler meg som et nytt menneske. I dag skal jeg forresten begynne å spise bra mat igjen også, jeg har jo siden jeg skeiet ut med 2 kilo godteri i påska ikke helt klart å avvende meg fra sukkeret. I dag er dagen! Let’s detox!

frokost

Så da ble det knekkebrød med kokt egg og vann til frokost. Føler meg nesten litt renere innvendig allerede. *knis* Var ikke rosene fine forresten? Fikk de av min kjære da jeg kom hjem på fredag 527291-7-1302094818349

Etterpå skal jeg går ned til byen på skojakt. Jeg har jo fått bursdagspenger nå som jeg har kommet hjem, og godt fottøy er viktig. I morgen drar Linni og jeg til Stavanger og Preikestolen, så da er det jo ekstra viktig! Jeg har ikke prioritert å ta med hjem joggesko fra Kongsberg, noe jeg kanskje burde, men what the hell, man trenger jo nye regelmessig. Dempingen blir tross alt slitt ned etterhvert…

7 thoughts on “gla’ mandag!

Legg igjen en kommentar

