17. mai

Fytti, de siste dagene har gått i ett! 15. mai dro jeg jo på avslutningsfest med klassen, 16. mai sto jeg opp tidlig for å pakke og reise sørover og i går var det jo feiring av nasjonaldagen! Mye feiring, og lite restitusjon. Haha.

2

Feirte dagen med disse to lekre snuppene! 527291-7-1302094818349 Det er virkelig ikke ofte vi tre er samlet på samme sted samtidig lengre! Linni bor i Spania, Lene bor på Hovden og jeg bor i Kongsberg. Heldigvis har vi et sånn type vennskap hvor det kan gå over et år siden sist vi så hverandre og likevel føles det som om man har snakket med hverandre hver eneste dag siden sist. Det er så herlig!

Jeg sov meg gjennom barnetoget, og var på middag med svigers under borgertoget, så typisk 17. mai var det nok ikke. Men hva er vel en typisk 17. mai? Hehe. De siste årene har jeg enten jobbet, vært bakfull som russ eller vært i Kongsberg og lest til eksamen. Hehe!

Btw: hvis noen av dere har tips til gratis filmredigeringsprogram, så hyl ut! Jeg har nemlig funnet ut at det er ganske vittig å filme, hehe.

Håper alle hadde en fin feiring! 🙂

Legg igjen en kommentar

