iPad case fra ADAX

Hei på dere! Var nettopp på posten for å hente en pakke som var kommet. I pakken lå det et herlig etui til iPaden fra Carriealong.no, en nettside som selger vesker, sekker, kofferter og accessories. Et bedre tidspunkt å få seg etui til iPaden skal man lete lenge etter. Jeg har helt siden jeg fikk den hatt sånn beskyttelsesfilm på skjermen, men den var så fult av hakk at jeg dro den av for et stund siden. På fredag reiser jeg hjem til sørlandet på sommerferie(!!!), og det er alltid greit å ha den i beskyttede omgivelser på reise. Det ville vært typisk meg å miste den i bakken, legge den i veska sammen med nøklene og skrape den opp eller et eller annet annet. Hehe!

IMG_3958 IMG_3959

Etuiet er i ekte skinn, og adax er jo kjent for å ha god kvalitet på produktene sine! Har allerede et par skinnhansker fra samme merke som jeg har hatt i mange år og vært kjempefornøyd med. Satser på at etuiet kan vare like lenge, hihi. her finner dere utvalg fra Adax.

Etuiet er sponset

2 thoughts on “iPad case fra ADAX

  1. Åh så herlig å høre at du har sommerferie snart! Hvor lenge varer sommerferien? Fra 16. mai til 16. august eller? Det er jo ganske lenge! 😀 Har dere sommerferie så tidlig hvert år?

    • Har ferie fra 15. mai (i dag) til 18. august 🙂 I fjor hadde vi ferie 22. mai til ca noe a´la det samme i august. Ganske lenge, ja!

Legg igjen en kommentar

