Håpløs i eksamenstiden

Hei dere. Denne dagen har gått utrolig sakte, og jeg er så sliten og lei. Eksamenstid tar virkelig på! Kjenner jeg blir smådeppa i eksamenstiden. Smådeppa over at alle sitter hjemme og leser, mens jeg kun sitter og ser på ordene uten å lese dem. Jeg får ikke inn noe som helst. Det er akkurat som om hjernen har sagt stopp. «Eksamenslesingskvoten er brukt opp for denne gang, sorry, du må rett og slett bare stryke…» Føler hjernen mobber meg litt. Siden jeg ikke klarte å gjøre noe fornuftig alikevel har jeg tatt sol og handlet på nelly. Det er stort sett det eneste jeg har gjort de siste tolv timene, bortsett fra å se på ordene uten å lese dem, da.

shopping eksamenstid

Ble litt gladere nå hvertfall. Topp fra Ralph Lauren, kjole fra Selected Femme og playsuit fra Glamorous. 527291-7-1302094818349

Så nå skal jeg krysse fingrene for at det blir varmt nok på 17. mai til at jeg kan bruke den gule playsuiten. Ja, også for at den kommer frem før den tid, da. Hehe. Nei dere, nå føler jeg at dobbeltsynet kommer snikende. På tide å sove litt for min del, selvom klokka bare er rett over åtte. God natt!

2 thoughts on “Håpløs i eksamenstiden

  1. Kjenner meg utrolig godt igjen Kamilla! Har eksamen på onsdag men i dag har jeg kun vært på jobb og trent og ikke fått lest noe selv om jeg burde :O

Legg igjen en kommentar

