Blomster på døren

I dag ringte det på døren, og da jeg åpnet sto det en mann med en bukett innpakkede blomster på utsiden. Jeg hadde nå en mistanke om at de var fra mamma, og det hadde jeg rett i. Hehe, hun spurte nemlig litt lurt om adressen min i går.

blomster

En fryd å ha på stuebordet. Fant forresten også ut i dag at jeg ikke eier en vase. Med andre ord; en 0.8L falske med voss til god nytte!

Cakeinacup

Siden jeg faktisk har bursdag måtte jeg smelle i gang en kake her nå. Funksjonellmat sine cake in a cup er geniale! G-E-N-I-A-L-E. Det tar nemlig bare ett minutt å lage kaka ferdig.

det nye

Nå skal jeg åpne det nye og kikke litt, mens jeg nyter kaka! Blir jammen ikke lenge til jeg skal legge meg under dyna heller. Er så sliten i hodet. Sover elendig for tiden, også tar det sånn på med typiske regnefag slik som statistikk er.

Ha en fin kveld!

6 kommentarer om “Blomster på døren

  1. Så koselig med blomster på døren! 🙂 Fikk blomster her om dagen selv, dog av kjæresten min. Og i likhet med deg oppdaget jeg at jeg ikke hadde noen vase… xD

Legg igjen en kommentar

