22

I dag har jeg blitt 22 år gammel. Woho!

22 år antrekk collage

22år antrekk

Her er antrekket for dagen. Det er jo så vårlig ute, og da slår ikke mitt nye skjørt fra bikbok feil! Elsker sommerklær, sommerfarger og blomster i håret. Har nettopp kommet hjem fra skolen, klarte å stå opp klokka sju selvom jeg ikke måtte. Flink bursdagsbarn. Så nå har jeg gjort statistikk, aka matte frem til nå. Nå står en quick fix av leiligheten på tapetet før jeg får besøk av noen flotte piker som kommer for å spise gelé og ha pensumquiz med meg. Snakk om nerdebursdag.

9 thoughts on “22

Legg igjen en kommentar

