Oslo!

Hei dere! Jeg har tilbringet min siste dag som 21-åring i Oslo, på shopping og kafé sammen med min kjære venninne, Helene. 527291-7-1302094818349

iskaffe tog

På toget. Viktig med energi! Dette er min nye favoritt når det kommer til iskaffe. Endelig en iskaffe som smaker kaffe, og ikke sukker. Yey!

coffee date

Kaffe med møster, det liker vi! Helene spanderte den på meg siden jeg har bursdag i morgen. Hihi, hun er så søt.

me with bags

Bilde i kveldssola før Osloturen ble avsluttet og jeg dro til toget mitt.

bags

Resultatet av shoppinga. Farlig! Innholdet kommer i morgen!

7 thoughts on “Oslo!

  1. Hvordan var det å være 21 år? Og jeg lurer på hvilke år du likte best, 18, 19, 20 eller 21? 😀

    • Haha, vanskelig å si. Når folk spør meg hvor gammel jeg er, så tar jeg meg selv alltid i å tenke. Alder er bare et tall. Man om jeg må si noe, så syntes jeg det var veldig ålreit å bli 20 og kunne gå på skikkelige utesteder. 🙂

Legg igjen en kommentar

