Karl Lagerfeld sunnies og fargelinser.

Hei dere! Har fått en pakke i posten i dag fra de skjønne jentene på Specsavers Sørlandssenteret! Inni pakken lå solbrillene fra Karl Lagerfeld som jeg har siklet på, og et par aqua-blå fargelinser. En skikkelig opptur i eksamenstiden!

KARL sol og etui

KARL stang

Er ikke solbrillen fin?  Skulle tro den var spesialdesignet for meg, for den sitter helt perfekt over nesa mi! Dette blir helt klart min favoritt i sommer. 527291-7-1302094818349 Det er forresten disse solbrillene jeg har på meg på forrige innlegg!

Fargelinser

Her er fargelinsene. De er helfargede slik at man slipper hullet i midten. Kunne aldri ha brukt noen andre typer fargelinser. Det ser jo så rart ut å gå rundt med fargelinser med hull i, for da kommer jo ens egen farge frem også. Nei, starlens sine er best! Har hatt flere par før også. Kjempefornøyd. Det blir første gang jeg prøver noe annet enn brune, så det blir veldig gøy å se hvordan det blir! Desverre har sesongen for gresspollen allerede startet, så jeg tror jeg venter med å vise dere bilde av dem på.  Det er forresten også mulig å få dem med styrke for de som ønsker det.

Ta gjerne turen innom jentene på specsavers sørlandssenteret hvis dere kunne tenke dere å se på fargene på fargelinsene eller ønsker å sjekke ut utvalget av briller og solbriller. Det er enormt mye fint inne nå, og jeg sleit skikkelig med å velge én brille. Og ikke bare er utvalget fint, men hele butikken er jo fin! Butikken ligger i den nye delen av sørlandssenteret og er med andre ord ganske ny.

Solbrillen og fargelinsene er sponset av Specsavers Sørlandssenteret.

7 thoughts on “Karl Lagerfeld sunnies og fargelinser.

Legg igjen en kommentar

