Detox day og rabattkode

Hei og god ettermiddag! I dag våknet jeg tidlig av rørleggere som sto utenfor soveromsvinduet mitt og mistet rør i bakken og pratet i telefonen. Heldigvis sovnet jeg igjen og våknet ikke før vekkerklokka ringte klokka elleve. Lå i senga i en time og nøt det å ikke ha noe man skulle rekke. Etter det sto jeg opp, heiv på meg noen lette klær og begynte å rydde litt i leiligheten. Fikk støvsugd og vasket badet også. Så nå sitter jeg klar for mer skolearbeid i ren og pen leilighet!

Skulle forresten prøve å varme en questbar i microen i sta, har hørt at de er så gode varme. Det endte med at jeg åpnet døra til microen 30 sekunder senere og det kom en svæær røyksky ut. Nå lukter hele leiligheten brent. (og ja, questbaren var sort som kull) Typisk meg å gjøre det rett før han vi leier av kom innom med en elektriker. «Hei, lager du mat til oss?» var det første jeg fikk høre da de kom. Småkleint.

I kveld er det forresten eks-russefest her i Kongsberg. Gjett om jeg har lyst til å være med da! Men, eksamen er rett rundt hjørnet, så da er det vel best å la være.

hvetegress og lime

Vann med hvetegress og lime i stedefor alkohol. Kroppen blir nok fornøyd med valget! Samme gjør nok eksamensresultatene.

Dersom dere vil smake vannpluss sitt vann med hvetegress og lime kan det bestilles her.  Frem til søndag får dere 10% på alt fra vann pluss ved å bruke rabattkode «kamilla». Bestiller dere mer enn seks esker får dere gratis frakt, og dersom dere slår til med 14 esker får dere med 2 gratis flasker + fri frakt.

Legg igjen en kommentar

