Siste innspurt før eksamenstiden

Åhr, da sitter jeg her. gjøre ferdig oppgave. Eksamenstiden burde vært i gang for lenge siden, desverre må jeg gjøre ferdig denne oppgaven før jeg i det hele tatt får begynt. Tenk, jeg har sommerferie om tre uker til! Wow. Jeg blir så redd av tanken på at jeg skal ha fire eksamener før den tid. Hjelp! Kan ikke noen vennligst bare dra meg ut av feriemodus ?

kontaktlinse jobbing

For øyeblikket skriver jeg om 19 forskjellige kontaktlinsevæsker. Finn en litt tørrere oppgave, a? Men skjønner jo at det er viktig, da. Det er bare fryktelig kjedelig å google etter pakningsvedlegg og lese om konserveringsmidler…

2 thoughts on “Siste innspurt før eksamenstiden

    • Vel, skulle egentlig ønske vi hadde flere lesedager og sluttet senere. To svære eksamener med kun en dag i mellom. Blir liksom til at man kun prioriterer en av dem…

Legg igjen en kommentar

