styggkule bukser

styggkule bukser

Klarte ikke helt å bestemme meg om jeg syntes disse buksene var stygge eller fine, men kjøpte dem likevel. Konkluderte med styggkule. Hehe. Behagelige var de hvertfall. Ellers har jeg fått i meg rundt en kilo godteri de to siste dagene, så håper ikke jeg vokser ut av dem med en gang. Haha. Ikke bra med alt sukkeret. Går jo rundt i karbosjokk med hodepine og føler meg skikkelig uggen. Skal bli deilig å komme seg tilbake til et normalt kosthold etter påsken. Jeg klarer jo ikke å la være å spise det heller når det står fremme. Uff.

9 thoughts on “styggkule bukser

    • Ja, jeg merker at den sniker seg sakte men sikkert inn under favorittplaggene mine!! Eneste negative er at det ikke er stretch, også er de litt trange over leggen. Typisk når det kun er str 36 igjen, men salg er salg. Haha.

Legg igjen en kommentar

