de siste dagene

Er visst utrolig dårlig til å oppdatere denne bloggen. Skal inrømme at jeg glemmer den litt bort når jeg er hjemme. Det skjer hver gang. Praksisuken forrige uke gikk superfort! Var veldig koselig å ha besøk av Solveig, som reiste nordover nå i helgen. Helgen gikk enda fortere enn praksisuken igjen, og jeg husker så vidt hva jeg gjorde. Hvor blir tiden av?

Denne uken har jeg tilbringet dagene på jobb, noe jeg syntes er veldig greit! I svømmehallen jeg er vikar i blir de jo aldri syke, så det blir ikke mye penger på meg. Heldigvis fikk jeg jobbe tre dager nå i påsken, da. Hjelper i det minste litt på den nå stusselige studentøkononomien.

Siden jeg kom hjem har jeg forresten sett sinnsykt mange rådyr! I går da jeg gikk til jobb sprang det en liten bukk rundt i en liten park midt i Mandal sentrum. De er jo nesten tamme her nede. Fikk snappet et lite bilde av det også!

raadyr

Ntåååh 527291-7-1302094818349

kjore bil

Ellers var jeg i Kristiansand en liten tur i dag etter jobb. Var innom specsavers på sørlandssenteret for å bestille en ny solbrille. Gleder meg til å vise dere den når den kommer. Den er fra Karl Lagerfeld og er superstilig!

Legg igjen en kommentar

