Turguiden sjøl

Hey! Praksisuka er godt i gang, og jeg trives så lagt. Skulle forsøke å ta synsprøve selv i dag, men utstyret er jo altfor high-tec! Skjønner ikke en dritt av hvordan jeg endrer på ting som man vanligvis endrer på manuelt på skoleutstyret, hehe!

Solveig fra klassen har jo praksis på sørlandet og bor hos oss denne uka. Så jeg har jo måtte vise denne nordlendingen litt av norges sydligste by, Mandal! I går gikk vi langs strendene, i skogen furulunden som jeg liker å kalle Mandals svar på central park, også måtte vi så klart opp på «hobdetoppen» for å se på utsikten.

hobdetoppen2

hobdetoppen

I morgen etter jobb tenkte jeg å vise henne Lindesnes fyr! Norges sydligste punkt på norsk fastland.

Legg igjen en kommentar

