Humøret er på topp!

antrekk 040414

Slik ser antrekket ut i dag. Nye levi’s jeans som jeg kjøpte av ei jente på en kjøpe-selge-bytte gruppe i går. 50 kroner!!! Her snakker vi kupp altså. Hun hadde kun brukt den to ganger! Blazeren er fra b young, kjempefornøyd med den også, elsker at den er formsydd på en sånn fin måte. Ja, også alle de små detaljene på den da, så klart.

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter å ha vært på klinikken på skolen i hele dag. Hadde en synsprøve på en 9 år gammel kid i dag. Skal inrømme at jeg grudde meg ganske mye på forhånd. Syntes fremmede barn er litt skumle. Heldigvis gikk det over alle forventninger. Da jeg gikk ut av skolen, fikk jeg kjenne varmen fra sola i ansiktet. Finnes ikke noen bedre følelse om våren etter å ha vært i solsølibat i lange tider! Ikke nok med det, jeg skal straks reise hjemover og bli hjemme i over to uker. Med andre ord: humøret er på topp, rett og slett!

Håper alle får en superfin dag og en goood helg!

3 thoughts on “Humøret er på topp!

Legg igjen en kommentar

