Klar for sørlandet og praksis!

Hei! Vet dere hva? Vi er for tiden uten TV óg internett i leiligheten! Lurer veldig på hvorfor… Uansett, vi har ikke noe med det å gjøre, så for heller kontakte han vi leier av senere dersom det varer. Det er egentlig litt deilig å ha TVen avslått syntes jeg. Er jeg alene hjemme har jeg aldri på TVen. Jeg er mer sånn surfe-på-nettet-type. Ellers har jeg faktisk fått ryddet rommet mitt i dag, noe jeg burde ha gjort for lenge siden. Vært på spinning har jeg også! Steike så tungt, men deilig følelse etterpå da.

nyeste magasinene

Nå ligger jeg i senga med mine to nyeste magasin foran meg. Jeg har ikke hatt tid til å åpne dem før nå…

Fikk forresten litt sjokk tidligere i dag. Det gikk opp for meg at det kun er 6 uker igjen til sommerferie! Hvor blir tiden av?! Jeg blir skikkelig skremt av tanken. Og tanken på å skulle ha lassevis med eksamener først, det skremmer meg enda mer! Yaiks.

I morgen drar jeg hvertfall hjem til sørlandet igjen! Vi skal ha en uke praksis nå før påskeferien, noe jeg gleder meg veldig til. Det blir deilig å komme ut i butikk å se hvordan optikere jobber i praksis. Hvilke undersøkelser de gjør, hvilke de ikke gjør, hvorfor osv… Vil så gjerne lære mer! Og det er jo utrolig mye mer spennende å lære på denne måten, fremfor å lese de forbaska engelske fagbøkene…

5 thoughts on “Klar for sørlandet og praksis!

  1. Så spennende med praksis! Jeg liker også det praktiske MYE bedre enn teorien, men så må man jo nesten ha noe å bygge på da 😛 Håper uka i praksis blir bra og at du lærer masse! 😀

Legg igjen en kommentar

