Arm candy

hhhh62

hh332761

Små detaljer gjør utrolig mye!

19 thoughts on “Arm candy

  1. Er det Classic Bristol? Jeg lurer nemlig på om jeg skal velge den eller Classic St Andrews, men du vil kanskje anbefale denne? 😉

    • Det er Classic Bristol Lady, ja. St. Andrews er jo superfin med den litt lysere brunfargenda. Personlig syntes jeg min faktisk er LITT for mørk. Men det spørs jo helt hva du foretrekker selv 🙂 Og hvis du ikke liker den, kan du kjøpe ny reim! Genialt at man ikke trenger å kjøpe hele klokka ny. Jeg vurderer å kjøpe meg «17.mai reim» hehehe.

    • Jeg blogger ikke på blogg.no, så det går ikke an å legge til som venn. Du kan alltids følge meg på bloglovin da 🙂

Legg igjen en kommentar

