Weekend

Hei på dere. Jeg har hatt en fin helg, og det håper jeg dere også har hatt! Fredag kveld dro jeg til Sørlandet, og var fremme sent. Lørdagen gikk til trening og 90årsdag. Det var min grandonkel som fylte år. For mange høres nok en grandonkel veldig fjernt ute i slekta, men i mitt tilfellet har han og grandtanten min alltid vært som mine besteforeldre! Fy søren så mye god mat vi fikk i selskapet! Jeg skal innrømme at jeg ble litt skuffet da jeg fikk høre at det var laks til forrett, men den kokken fikk laksen til å smake helt fantastisk. Kokken som lagde maten, var faktisk den samme kokken som lagde mat for kombinert gutta i OL! Skulle virkelig ønske oppskriften kom med retten (ikke at jeg hadde klart å lage det like godt). Hovedretten var indrefilet av storfe også ble det creme brulee til dessert. Ikke nok med det,  det ble også servert vin til alle måltid også vi fikk et glass champagne som velkomstdrink. Alt smakte himmelsk og det er lenge siden jeg har fått i meg så mye god mat og drikke på en og samme dag. Dagen i dag har gått til å slappe av. Planen var vel strengt tatt å gjøre skolearbeid, men det ble liksom aldri til at jeg kom i gang med det…

gatsby

Det ble film og sjokolade med mamma i stedet. Er ikke så ofte jeg ser mamma nå som jeg bor vekke, så det var veldig koselig! Filmen var forresten også veldig bra. Leonardo DiCaprio er jo ikke vond å se på heller, da. Mihi.

Har dere hatt en fin helg?

6 thoughts on “Weekend

Legg igjen en kommentar

