Vann pluss

Fy søren, tror dere jeg kom meg på toget østover? Nei. I det jeg postet sist innlegg dro toget mitt fra stasjonen! Jeg som har vært så uheldig med uforutsette ting som koster penger i det siste, så dette var toppen av kransekaka for min del. Blir rett og slett bare overgitt over meg selv. Måtte bestille splitter ny billett til i morgen, heldigvis rekker jeg å komme meg opp på skolen før vi har de to testene.. Hell i uhell. Dagens note to self: siste toget går i ukedager 17.08, ikke 19.14 som på søndager… Og i dag er det faktisk mandag!

Over til noe helt annet! Har fått to pakker med «vann pluss» som er noe jeg glatt kan anbefale til alle og en hver! Smaker fantastisk og er et sunnere alternativ til f.eks brus. Vann pluss inneholder kun 1/3 av søtningsnivået du finner i brus og saft. Med andre ord litt færre kalorier, også gir det i tillegg næring. Disse små pakkene er supergreie å ha liggende i veska! Og vann finnes jo over alt. Så om du er gira på noe annet enn vann, så er det bare å blande ut en pose i en halv liter med vann!

vann pluss s

Her er smakene jeg fikk! Har testet røde bær, iskaffe og antioxidant til nå. Alle tre har absolutt falt i smak! Og jeg gleder meg til å blande ut en ny pose i morgen til den nye togturen. *kremt*

vann pluss pakke

Pakken ser slik ut. Det er mulig å bestille både med forskjellige smaker og samme smaker.  HER finner du nettsiden dems!.

Sponsede produkter

6 thoughts on “Vann pluss

Legg igjen en kommentar

