e.l.f. cosmetics

Hei! Fikk noen produkter fra e.l.f. her om dagen. Har dere hørt om dem? Jeg har bestilt noen forskjellige produkter tidligere. Det er jo rimelig, og kvaliteten er jammen ikke så værst heller! Nå har ikke jeg prøvd alt, men det meste jeg har prøvd har så absolutt falt i smak.

elf personal note

Hvor herlige er de ikke som sender personlig kort med pakken, da? Naaw.

ELF

Her er produktene jeg fikk. Våtserviettene hadde jeg aldri før prøvd, og de ble jeg meget positivt overrasket over! Disse kommer jeg uten tvil til å bestille neste gang! Geniale å vaske seg kjapt under armene med eller hvor man nå enn vil vaske seg når man ikke har tid til annet. Eller hvis man bare vil føle seg litt freshere på reise eller på en varm sommerdag. Luktet godt gjorde de også. Jeg er frelst! Øyenskyggen og blushen var jeg også veldig fornøyd med! Fargene var jo så fine også. Skikkelig fornøyd. Pleier alltid å bomme på farger på skygger og sånn når jeg ikke har bestilt dem før. Heldigvis ble det ingen bom denne gang. Eyelineren har jeg flere av allerede. Utrolig god! Fin farge og enkel å håndtere. (selvom jeg er sinnsykt dårlig til å legge våtliner.) Kosten var jeg ikke like fornøyd med, men til prisen å være så kan man virkelig ikke forvente et topprodukt heller…

Håper mine erfaringer gav dere et bedre inntrykk av disse produktene. Nettbutikken finner dere HER.

Vinneren av e.l.f konkurransen ble forresten Ida! You’ve got mail!

Produktene er sponset.

12 thoughts on “e.l.f. cosmetics

  1. Så koselig at du fikk med en lapp i tillegg! Er rart å tenke på hvor mye en søt liten lapp kan glede en, egentlig! Fikk lyst til å teste ut de våtserviettene jeg også, det kan nesten se sånn ut (bare på pakken) – at de lukter godt!! 🙂

    Forresten: JIPPI! Jeg er så glad!! Gleder meg til å teste ut produktene jeg var så heldig å vinne!!

  2. Har faktisk aldri prøvd noen av produktene til e.l.f, men ønskelisten er lang 🙂 Synes også det er veldig kjekt med våtservietter man kan bruke for å freshe seg litt opp. Spesielt om sommeren 🙂

Legg igjen en kommentar

