Power pack!

Fikk hentemelding på pakken min fra gymgrossisten i dag. Det liker jeg! Hihi.

power pack

Proteinpulver med smak av iskaffe, shaker, to lavkarbo proteinshaker, fire questbarer, koffeintabletter og BCAA.

Proteinpulveret, BCAA og koffeintablettene var i en sånn pakkepris, så ble overraskende billig. Ble billigere enn hvis jeg skulle ha kjøpt proteinpulveret og BCAA for seg selv. Så noen koffeintabletter på kjøpet er jo fint. Sikkert greit å ta en sånn kapsel til frokosten i eksamenstiden! Hehe.

Nå skal jeg ha en questbar til kvelds. Er så spent på dem! Hørt så mye positivt om dem. Desverre var jo alle de smakene jeg har hatt mest lyst til å smake utsolgt. Er det ikke typisk? Jaja… For teste dem ved en senere anledning.

3 thoughts on “Power pack!

  1. Hej! Fin blogg 🙂
    Gå in på min nystartade blogg och kolla de absolut senaste inom mode & skönhet och massa tips och trix du inte viste om 😉
    Har precis flyttat till Norge, Tønsberg så kommentera gärna vad du tycker om min blogg och om du har något tips om Norge 🙂
    Kram!

    • For min del syntes jeg den smakte litt for søtt. Hadde den hatt litt mindre søtning tror jeg den hadde vært perfekt! For caffesmaken var himmelsk 🙂

Legg igjen en kommentar

