Oslo!

Hei! Nå sitter jeg på Starbucks og venter på at min skjønne venninne skal ankomme! Hun bor i Spania og skal kun være i Oslo i én dag, så da måtte jeg så klart ta meg tid til å møte henne!

skjorte og jeans2

Slik ser dagens antrekk ut hvertfall..

Da jeg gikk inn på nettbanken før jeg dro, oppdaget jeg at jeg var nesten 600 kroner i minus! Haha, er det mulig? Andre som har opplevd at ting blir trekt fra kontoen over en uke senere?! Og ikke nok med det, jeg sneik på toget til Oslo. Tror dere jeg ble tatt? Jepp. 750 kroner rett ut av vinduet. (Det var min egen feil, ja) Skjønner ikke helt hvorfor alle snakker om at jeg alltid har flaks….

4 thoughts on “Oslo!

Legg igjen en kommentar

